JUDO - EN SPORT MAN FALDER FOR

Turneringer

HUSK at tilmelde de rigtige personer.

Da det er vigtigt at du tilmelder den person som skal deltage på holdet, er der her et par tips til hvordan du gør:

"Jeg er i tvivl om jeg eller mit barn er oprettet i forvejen?"

SVAR: Hvis dit barn har været tilmeldt en aktivitet i Ørsø Judoklub før, så er dit barn oprettet!

"Hvordan finder jeg mit barns medlemslogin på Ørsø Judoklubs tilmeldingssystem (Conventus)?"

SVAR: Du går ind på Medlemshjemmesiden, og så logger du ind med dit barns e-mail eller mobil nummer.

Hvis ikke dit barn har egen e-mail eller mobilnummer, så har du måske oprettet dit barns bruger med dit eget mobilnummer og adgangskode.

Når du så er logget ind, kan du med fordel vælge "Profil" i menuen og kontrollere at de angivne data er opdateret!

"Hvis jeg bruger mit mobilnummer til flere brugere, er det så den samme adgangskode til alle brugerne ?"

SVAR: JA, Derfor kan det være smart f.eks. at angive det samme mobilnummer eller e-mail til dine børns bruger, så skal du kun huske på en adgangskode når du skal tilmelde fremover..

"Når jeg prøver at logge ind , får jeg følgende fejl ...Beklager, men brugernavn og adgangskode var forkert."

SVAR: Vælge "Glemt adgangskode" og indtaste dit mobilnummer, hvorefter du får en ny midlertidig adgangskode pr. SMS.

Prøv herefter at logge på med den nye adgangskode og ændre herefter din adgangskode til noget du kan huske!

OBS! Denne kode vil nu være gældende for ALLE brugere i Conventus som er angivet med dette mobilnummer!

"Når jeg logger ind, står både jeg og mine børn flere gange under "Ørsø Judoklub", hvorfor det ?? "

SVAR: "Du er ikke den eneste!(suk)..., det skyldes at du eller en anden har oprettet en ny bruger ved tilmelding til aktiviteter i Ørsø Judoklub, i stedet for at bruge den der allerede fandtes.

Forhåbentlig vil ovenstående hjælpe til at det ikke sker i fremtiden.

"OK, men hvilken af de 4 bruger med mit barns navn skal jeg vælge ved tilmelding ?? "

SVAR: "Den øverste!..." Der er brug for oprydning i dine brugerkontoer, men du kan desværre ikke selv slette dine overskydende brugere i Conventus.

Vi er ved at undersøge hvad vi kan gøre!

Tryk på knappen og bliv medlem

Besøg vores side
Ørsø Judoklub | Bjergvej 4 | 9330 Dronninglund | Tlf.: +45 23379142